Yeni Kurulan Şirketler İçin Tavsiyeler?

Yeni kurulan şirketler öncelikle şirket prosedürlerinin tamamını yerine getirmeliler. Şayet kurumsallık formunda bir şirket oluşumu ise belge, evrak ve faaliyet alanına göre imajı belirleyen tüm prosedürlerin eksiksiz olarak tamamlanması ardından marka oluşturma sağlanabilir.

Marka bilinirliğini artırma yöntemlerinde başarı elde etmek için, markanın özenle tasarlanması ve logosundan şirket ideolojisine kadar her aşamanın bir bütünsellik oluşturması ve yaratıcı olması önem taşır.

Yeni Şirketler İçin Marka Tasarımı

Sektöründe yeni bir firma için rekabet söz konusu değildir. Genellikle dezavantaj gibi görülse de yeni olmak bir avantajdır. Dolayısıyla sisteme başlangıç yaparken, rakip firma analizleri veya sektörel sirkülasyon gibi amaçsız veri sistemleri yerine, hedef belirleme ve o hedef doğrultusunda benzersiz bir marka oluşturmak üzere çalışmalar sağlanması gereklidir.

Marka, hizmetini verdiğiniz sektör ve faaliyetini sunduğunuz ürünler ile hizmet ile kesinlikle alakalı olmalıdır. Total düşünmeli ve markanın her aşaması, her ürün ve içeriklerin ahenk ve uyum içerisinde olması önemlidir. Popüler modanın hızlı şekilde değiştiği unutulmadan, markaya en özgü renkler seçilmeli ve logo tasarımında şirket kuruluşunu sembolize eden ve fakat farklı ideolojiler barındırmayan temalar seçilmelidir.

Yeni Şirketler İçin Dijital Konsept

Yeni kurulan şirketler web tasarımlarını oluşturmadan önce reel sistemlerdeki tüm oluşumlarını tamamlamalı ve eksiksiz hizmete başlamayla birlikte dijital açılım yapmalıdırlar. Dijital sayfa ise donanımları tamamlanmadan kullanıma açılmamalıdır. ‘’bu site yapım aşamasında’’ ‘’yapılanıyoruz’’ ‘’yakında sizlerleyiz’’ gibi kullanımlar olmamalı ve kullanıcıya hazır olunduğunda açılış ve sunum yapılmalıdır.

Alan adı oluşturma, web tasarım, mobil uygulama, satış ve ödeme opsiyonları kesinlikle tamamlanarak ve özellikle sektöre yeni başlanırken yüksek kalite sunumları önemlidir. Görsel temalar en etkili tanıtım araçlarıdır. Yeni şirketler, eski yüzlerle değil yepyeni tanıtım kişi ve ürünleri ile sisteme merhaba demelidir.

İmaj, tüm hizmetlerin kısa özeti niteliğindedir. Belirli bir kitleye sunum yapmamak ve global dünyada var oluş hedefiyle başlangıç yapmak, uluslararası alanda başarı sağlar. İletişim, her şeydir. Şirket çalışanlarının, yöneticilerinin, satış ve destek sorumlularından, her etapta çalışan kişilerin iletişimi, sektörde var olmayı ve devamlılığı belirler.